ЦЕНТР ПРОФКОНСУЛЬТАЦІЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
при ЦТП та ПОМ
тел. 5-21-87
еmail: melpsicentre@mail.ru
Головна
мета діяльності:
Соціально-психологічне
забезпечення діяльності навчально-виховних закладів щодо задоволення освітніх
потреб та формування професійної компетентності особистості.
Основні
напрямки роботи:
Інформаційно-методичний:
· Семінари, «круглі столи» для шкільних психологів;
· Для заступників директорів організовано постійно діючий семінар, метою
якого є психологічна просвіта адміністрації навчальних закладів з питань психології та
її використання в організації навчально-виховного процесу;
·
Психологічна просвіта педагогів.
Аналітико-методичний:
·
Психологічна експертиза – участь в оцінюванні нових технологій навчання та
виховання, педагогічних інновацій, визначення доцільності їх використання та
впровадження;
· Участь в атестаційній експертизі
діяльності ЗНЗ міста;
· Аналіз діяльності психологів з певних питань;
· Створення інформаційно-методичного банку з різних напрямків.
· Розробка програм та методичних
рекомендацій. Працівниками
Центру профконсультації та практичної психології розроблено понад 45 програм та рекомендацій.
Соціально-психологічні
дослідження:
· Моніторинги з питань психологічного забезпечення навчально-виховного
процесу.
Профконсультація:
·
Групова діагностика особистісних якостей учнів 9-х класів ЗНЗ міста, їхніх інтересів, нахилів;
·
Індивідуальні консультації з учнями;
· Складання бази даних на кожного дев’ятикласника (особисті плани, інтереси,
особистісні особливості, потенційні можливості та професії, яким вони надають
перевагу);
· Консультування класних керівників, батьків учнів;
· Допомога у комплектуванні нових навчальних груп у ЦТП та
ПОМ.
Консультативна діяльність:
· Групові консультації при ШМП.
· Індивідуальне консультування дітей,
батьків, педагогів;
· Групове консультування
Психопрофілактика:
· Поширення спецкурсу з психології «Тренінг мислення». Програма спецкурсу «Тренінг мислення» на учнів
чотирирічної початкової школи. Мета програми комплексний розвиток особистісних
сфер молодшого школяра. В основі занять – ігри та розвиваючи вправи , що
відповідають віковим особливостям молодших школярів.
· З метою створення умов для забезпечення психологічного та
емоційного комфорту школярів, психологічного забезпечення виховного середовища,
підвищення психологічної культури педагогічного колективу в цілому та кожного
педагога, з 2005 року організовано роботу
мобільних груп. Їх учасники (практичні психологи Центру) готують тренінгові
заняття з певної теми та проводять їх у навчальних закладах, за запрошенням.
Корекційно-відновлювальна робота:
·
Проведення корекційних
заходів з різних напрямків на базі шкіл;
· Проведення тренінгів;
·
Індивідуальна корекційна робота за
запитом.
Склад:
Титаренко Олена Іллівна,
практичний психолог вищої категорії, психолог-методист,
гештальтерапевт, сертифікований арт-терапевт, член Всукраїнської асоціації
арт-терапевтів.
Тематика консультацій:
1. Психологічний розвиток молодших школярів.
2. Сімейне консультування.
3. Використання арт-терапії у навчально-виховному процесі.
Іванова Тетяна Миколаївна, практичний психолог
вищої категорії.
Тематика консультацій:
1. Школа молодого психолога.
2. Девіантні підлітки.
3. Психолічний супровід профільного навчання.
Соловей Наталля Іванівна,
практичний психолог ІІ
категорії.
Тематика консультацій:
1. Здоровий спосіб життя.
2. Психологічний супровід дітей з особливими потребами.
3. Робота з обдарованими дітьми.
Донець Ірина Сергіївна,
спеціаліст
Тематика консультацій:
1. Соціально-педагогічна діяльність.
2. Моніторінгові дослідження.
3. Соціально-психологічний супровід неблагополучних сімей
|